Fanii sunt invitati sa sarbatoreasca continutul si personajele Warner Bros. printr-o multime de produse si experiente speciale pe toate platformele WBD
Warner Bros. Discovery (Nasdaq: WBD) a dat astazi startul oficial al campaniei sale globale centenare, Celebrating Every Story, înaintea aniversarii a 100 de ani a studioului, de pe 4 aprilie 2023. În urmatoarele 12 luni, aniversarea va fi celebrata prin continut si emisiuni speciale, produse exclusive si lansari pentru divertismentul de acasa, o pagina dedicata programelor pe HBO Max, campanii de social media pe toate canalele, evenimente si proiectii live, dar si activari pentru fanii din întreaga lume.
Logo-ul oficial al aniversarii de 100 de ani si clipul care celebreaza centenarul sunt live pe site-ul celebrarii centenarului Warner Bros., care va cuprinde cele mai recente stiri, evenimente si activitati.
David Zaslav, Chief Executive Officer, Warner Bros. Discovery, a declarat: „Numele Warner Bros. este sinonim cu divertismentul si suntem onorati sa sarbatorim centenarul acestui studio emblematic si mostenirea bogata care a pornit de la cei patru frati care l-au fondat în 1923. În ultimii 100 de ani, Warner Bros. a creat unele dintre cele mai recunoscute si îndragite filme, emisiuni TV si personaje realizate vreodata si a fost locul ales pentru povesti de impact care ne definesc si ne reflecta cultura. Suntem încantati de viitorul companiei noastre si, odata cu începutul celui de-al doilea secol, continuam sa spunem povesti minunate care distreaza, informeaza si inspira publicul din întreaga lume.”
Compania va sarbatori aniversarea a 100 de ani de Warner Bros. prin:
- Programe: Printre emisiunile si continutul cheie se numara: un documentar în trei parti despre istoria Warner Bros., realizat de WB Unscripted Television, care va avea premiera pe HBO Max (si pe platformele partenere în teritoriile în care HBO Max nu este disponibil); maratoane de emisiuni si episoade speciale în cele peste 40 de retele locale si canale internationale ale Warner Bros. Discovery; interviuri din arhiva Extra din cele 29 de sezoane ale vizitelor platourilor pe platourile de filmare, premierelor pe covorul rosu si întalnirilor cu presa; un an de filme clasice Warner Bros. la TCM; parteneriatele cu organizatii comunitare pentru a gasi si recruta realizatori de film pentru un proiect de scurt-metraje care sa aduca un omagiu unora dintre cele mai emblematice filme Warner Bros.; branding aniversar si evenimente pentru fani dedicate brandurilor TV, francizelor si personajelor Studioului.
- Warner Bros. Home Entertainment va lansa o serie de pachete aniversare de film si TV în versiuni digitale, Blu-ray si DVD, inclusiv patru volume a cate 25 de filme si o colectie de 100 de filme (ambele cu elemente colectionabile), colectii complete de seriale TV disponibile pentru prima data si compilatii „Best Of” ale celor mai îndragite francize WBTV. Pe tot parcursul anului, Warner Bros. Home Entertainment va lansa titluri remasterizate, disponibile pentru prima oara în format 4K Ultra-High Definition, de la colectia de 5 filme Superman, la editii speciale pentru aniversarea a 50 de ani a Enter the Dragon si The Exorcist.
- HBO Max va lansa o pagina dedicata programelor la sfarsitul lunii ianuarie, cu emisiuni tematice. HBO Max va prezenta colectiile de neegalat Warner Bros. care celebreaza evenimente culturale, inclusiv Black History Month, Women’s History Month, AAPI Month si Pride/LGBTQ.
- Produse pentru fani: Unele dintre cele mai populare si puternice branduri din lume, din industrii precum cea vestimentara si cea alimentara, producatori de jucarii si obiecte de colectie, edituri devin partenere Warner Bros. Discovery Global Consumer Products pentru a marca aniversarea celor 100 de ani. În plus, va fi lansata o noua linie de produse Looney Tunes, o piatra de temelie în istoria Warner Bros., care va aduce în centrul atentiei superfanii ca personaje legendare WB din cele mai îndragite francize precum DC si Wizarding World.
- Experiente: Pe tot parcursul anului, Compania va avea o serie de evenimente si experiente live pentru fanii din întreaga lume:
o O serie de concerte Candlelight în 100 de orase vor duce fanii într-o calatorie muzicala prin 100 de ani de Warner Bros., inclusiv în Los Angeles, New York, Londra, Toronto, Melbourne, Paris, Singapore, Milano, Sao Paulo si Mexico City;
o Festivalul de filme clasice TCM de la Hollywood din luna aprilie va sarbatori filme cheie si nume majore din istoria Warner Bros. Pictures, inclusiv Casablanca, aniversarea a 50 de ani a The Exorcist, în prezenta regizorului William Friedkin, dar si a Enter the Dragon, precum si reecranizari în premiera mondiala a East of Eden si Rio Bravo;
o Proiectii de film ale unora dintre cele mai populare titluri din istoria Warner Bros.;
o Exponate centenare si proiectii comemorative în colaborare cu Academy Museum of Motion Pictures din Los Angeles;
o Proiectii comemorative la Warner Bros. Theatre din cadrul Muzeului National de Istorie Americana Smithsonian;
o Hotelurile si parcurile tematice Warner Bros. din întreaga lume, inclusiv WB Abu Dhabi, Warner Bros. World Abu Dhabi, Parque Warner Madrid, si Warner Bros. Movie World din Australia, vor sarbatori centenarul cu produse exclusive, oportunitati foto, activari si multe altele.
- Studio Tour: Warner Bros. Studio Tour Hollywood, atractia principala la nivel mondial pentru fani, va juca un rol important în sarbatorirea centenarului. O expozitie speciala aniversara ani va debuta în cadrul Tour-ului în luna februarie si, mai tarziu în cursul anului, vor fi dezvaluite mai multe surprize cu tematica centenara.
- Aniversarea globala: Warner Bros. s-a bucurat de o prezenta internationala aproape pe tot parcursul existentei sale. Pentru a sarbatori popularitatea globala a brandului si a continutului, personajelor si ofertei pentru consumatori, echipe din întreaga lume vor avea activari centenare în toate ariile activitatii Studioului. De la sarbatori centenare în China si o expozitie tematica în timpul Festivalului International de Film de la Beijing, la canale pop-up în Germania, expozitii de film în toata Europa si produse pentru consumatori în toate regiunile, Sarbatoarea Centenara Warner Bros. va fi cu adevarat globala.
- Social Media: ?i, desigur, implicarea tuturor platformelor de social media este o componenta majora a Sarbatoririi Centenarului. Pentru a permite fanilor tuturor brandurilor din universul Warner Bros. sa se alature sarbatorii, campanii tematice personalizate vor fi lansate pe retelele de socializare, inclusiv This Day in History, Backlot Journeys si 100 de Momente Emblematice WB, precum si mashup-uri cu personalitati de top, activari live, continut generat de utilizatori, oportunitati foto, filtre si multe altele. Urmariti-ne pe IG: @warnerbrosentertainment; Facebook: Warner Bros. Entertainment; Twitter: @WBHomeEnt; Tik Tok: @warnerbrosmovies; si YouTube: @warnerbrosentertainment.
Warner Bros. a fost fondata de Albert, Sam, Harry si Jack Warner pe 4 aprilie 1923. Astazi, Studioul gazduieste una dintre cele mai de succes colectii de branduri din lume si se afla în fruntea industriei de divertisment, de la filme de lung-metraj, televiziune si streaming, pana la animatie, benzi desenate, jocuri video, produse de consum, divertisment tematic, tururi de studio si licentiere de brand. Vasta colectie a Studioului, una dintre cele mai prestigioase si valoroase din lume, este formata din peste 145.000 de ore de programe, inclusiv 12.500 de filme de lung-metraj si 2.400 de seriale TV compuse din peste 150.000 de episoade individuale. Warner Bros. gazduieste, de asemenea, unul dintre cele mai diversificate portofolii de francize apreciate în întreaga lume, inclusiv Looney Tunes, Wizarding World, DC, FRIENDS, Game of Thrones, Hanna-Barbera si multe altele.
Despre Warner Bros. Discovery
Warner Bros. Discovery (NASDAQ: WBD) este o companie globala, lider în domeniul media si al divertismentului, care produce si distribuie cel mai popular si complet portofoliu de continut si branduri din lume, prin televiziune, film si streaming. Disponibila în peste 220 de tari si teritorii si în 50 de limbi, Warner Bros. Discovery inspira, informeaza si distreaza publicul din întreaga lume prin intermediul marcilor si produselor sale emblematice, printre care: Warner Bros: Discovery Channel, discovery+, CNN, DC, Eurosport, HBO, HBO Max, HGTV, Food Network, Investigation Discovery, TLC, TNT, TBS, truTV, Travel Channel, MotorTrend, Animal Planet, Science Channel, Warner Bros. Pictures, New Line Cinema, Cartoon Network, Adult Swim, Turner Classic Movies si altele. Pentru mai multe informatii, va rugam sa vizitati www.wbd.com.
- Biography
Catalin Stanculescu Ph.D. is an independent researcher and historian specializing in mythology, ancient history, sacred sites, comparative religion, and ancient philosophy. Catalin is the author of numerous articles on sites like www.mythologica.ro or www.descopera.org based on mythology in romanian language.